Dela sidan på sociala medier

Kontakta Halmstads kommun

Telefon

Öppettider för besökare

Besöksadress

035-13 70 00

Måndag-torsdag

Rådhuset, Kyrkogatan 5

 

Kl. 08.00 - 17.00

 

Telefontider

Fredag

Postadress

Måndag-torsdag

Kl. 08.00 - 16.00

301 05 Halmstad

Kl. 07.00 - 17.00

 

 

Fredag

 

E-post

Kl. 07.00 - 16.00

Se kartalänk till annan webbplatsdirekt@halmstad.se

Alla Hjärtans hus

Alla Hjärtan hus är en plats
där äldre människor kan möta varandra.
Det är också en plats för äldres familjer.

Alla Hjärtans hus ligger på Kyrkogatan 3 i Halmstad
och har öppet på vardagar
mellan klockan 10.00 och 16.30.


På lördagar är det öppet mellan klockan 11.00 och 13.00.
På söndagar är det öppet
mellan klockan 12.45 och 16.00.

På Alla Hjärtans hus finns ett café och ett bibliotek.
Det finns också en inomhusstrand.
Här kan du få solljus i en skön temperatur.
Det kostar 25 kronor för varje timme för pensionärer.
Alla andra betalar 50 kronor.

På fredagar mellan klockan 10.00 och 12.00
har vi SeniorNet
där du som är äldre kan få lära dig
att använda en dator.

I Smarta Ting rummet kan du se på enkla hjälpmedel.

Vi har Drop in på onsdagar
mellan klockan 13.00 och 16.00.
Då kan du som vårdar en familjemedlem hemma
lämna den äldre här
och gå och göra ärenden.
Vid samma tid finns också
ett anhörigombud här
som kan svara på frågor om anhörigstöd,
anhöriggrupper och avlösning.

Äldrelotsen ger råd och stöd
för äldre människor och deras familjer.
Äldrelotsen har öppet på vardagar
mellan klockan 08.00 och 16.00
på telefonnummer 035-18 25 18.