Dela sidan på sociala medier

Kontakta Halmstads kommun

Telefon

Öppettider för besökare

Besöksadress

035-13 70 00

Måndag-torsdag

Rådhuset, Kyrkogatan 5

 

Kl. 08.00 - 17.00

 

Telefontider

Fredag

Postadress

Måndag-torsdag

Kl. 08.00 - 16.00

301 05 Halmstad

Kl. 07.00 - 17.00

 

 

Fredag

 

E-post

Kl. 07.00 - 16.00

Se kartalänk till annan webbplatsdirekt@halmstad.se

Parker, natur och stränder

I Halmstad finns fina parker, vacker natur och långa stränder.
Här finns olika slag av natur, kuster, åar, myrar, och skogar.
Allt detta är viktigt för oss och vi ska skydda det och njuta av det.

I många parker finns lekplatser för barn.
Det finns också utegym och boule-banor som
alla får använda gratis.

I Halmstad finns många naturområden
du kan besöka. På många ställen
finns bänkar och grillplatser.

Vi har också många badplatser. Stränderna
är populära. På en del stränder
finns livräddare som vaktar de badande.